Jejich revírem jsou divoké vody RAYNET CRM, softwaru pro řízení a podporu obchodu. Vývojáři přezdívání jako „rejnoci" plavou vpřed rychlým tempem, protože trendy v oboru cloudových řešení se mění stejně rychle jako ty ve světě módy. Aby se o krok napřed držel nejen jejich produkt, ale i šatník, rozšířili jsme garderóbu vedení a obchodníků o košile na míru s personalizovaným potiskem.

Když jsme cloudový software RAYNET CRM poznali poprvé, věděli jsme, že je to s ním jako s oblečením na míru. Jakmile ho jednou vyzkoušíte, nechcete už jinak. I to byl jeden z důvodů, proč nyní pomocí něho řídíme naše salóny v Brně i v Praze. Připočtete-li si ke skvělému produktu ostravskou skromnost a svérázný „kratky“ humor, jde o spolupráci na dlouhá léta.

Neváhali jsme proto, když nás Martin Bazala, ředitel RAYNETu, oslovil s prosbou o vyladění firemního dresscode.

GALARD-blog-koláž-3.png#asset:7123:contentImage

Nápad na nový firemní dresscode ovšem nevznikl v ostravských kancelářích, ale v optice Aleše Žejdla, pro kterou jsme šili desítky košil s potiskem brýlí. Právě tyto košile obléká i bratranec Honzy Panuše, jednoho z obchodníků RAYNETu. Slovo pak dalo slovo, Honza přednesl svůj nápad kolegům a z RAYNETu putovalo do našeho salónu jasné zadání – výsledek musí být elegantní a zároveň vtipný.

Obyčejně neobyčejné košile na míru

Pokud jste o RAYNETu někdy slyšeli, dost možná to bylo ve spojitosti s jejich firemní kulturou. Jsou jednou z prvních českých svobodných firem. Dveře všech jednání jsou otevřená každému ve firmě. Všichni ví, kolik bere jejich šéf, a po několika letech mají jejich zaměstnanci ve smlouvě „nevyhoditelnost“. Chtěli jsme, aby étos firmy odrážely i nové košile.

GALARD-blog-koláž-6.png#asset:7126:contentImage

Když jsme se v únoru poprvé vydali do Ostravy, o výsledné podobě košil jsme zdaleka neměli jasno. Věděli jsme, že nebudou ctít firemní barvu, výraznou tyrkysově modrou. Trvali jsme na tom, že košile musí být bílá, aby byla snadno kombinovatelná s džínami i oblekem. Jak ji ale okořenit o požadovanou špetku hravosti?

raynet4.jpg#asset:7106:contentImage

V GALARDu šijeme pro jednotlivce, stejně jako pro firmy, kterým záleží na tom, jaký dresscode jejich představitelé a zaměstnanci ctí.

Odpověď skrývalo logo firmy, které jsme společně s rejnočím týmem přeměnili v onen hravý detail jejich budoucího dresscodu. Látku jsme potiskli logy vysázenými blízko vedle sebe, což z dálky vypadá jako potisk tyrkysově modrými puntíky. Jakmile ale přijdete blíž, nedíváte se na tečky, ale na malé rejnoky.

raynet2.jpg#asset:7107:contentImage

Při pohledu z dálky modrý puntík, při bližším prozkoumání logo RAYNETu.

Abychom onen obyčejně neobyčejný detail vyladili k opravdové dokonalosti, vytiskli jsme nejrůznější varianty rozptylu vzorku. A jen co jsme našli vítěze, látka putovala do výroby.

Žádná konfekční velikost, vše sedí do posledního milimetru

V ostravských kancelářích jsme následně strávili den, při kterém jsme všem budoucím majitelům košil nabrali míry. „Náš obchodní tým je různorodý – já měřím metr sedmdesát, kolega je o dvě hlavy vyšší a další má postavu kulturisty,“ vypočítává Panuš.

S RAYNETem jsme se shodli, že výjimečnost látky s personalizovaným potiskem podtrhneme šitím na míru každému jednotlivci. Ve volbě výsledné podoby košile měl každý volnost. „Šití na míru je specifické právě proto, že je na míru. Každý si na své košili zvolil typ límečku, manžet a zapínání,“ vysvětluje Bazala.

raynet8.jpg#asset:7110:contentImage

Látku potiskneme motivem podle vašich představ. Než máme finální podobu, několikrát rozptyl vzorku zkoušíme nanečisto, abychom měli jistotu, že bude vypadat opravdu dobře.

Pro českou firmu látky z Česka

Ačkoliv RAYNET CRM vznikl a dodnes sídlí v Ostravě-Porubě, software ulehčuje život obchodníkům na čtyřech kontinentech. A na to jsou rejnoci oprávněně hrdí. Propojení ostravské softwarové světovosti s tou krejčovskou, vzdálenou dvěstěpadesát kilometrů na západ od Ostravy, se samo nabízelo.

raynet6.jpg#asset:7111:contentImage

Vzdálenost pro nás není překážkou. Přijedeme do firmy a míry vezmeme v soukromí kanceláře. Zaměstnanci tak nemusí pro novou košili nikam cestovat, ona přijede za nimi.

Látku ze 100% bavlny jsme vybrali z osvědčeného vzorníku hořického závodu MILETA – firmy s tradicí od roku 1949 a exportem do celého světa. Bavlnu považujeme za nejvhodnější materiál pro šití košil na míru. Je příjemná na nošení, prodyšná, dobře saje vlhkost a péči o ni zvládne i běžný uživatel pračky.

GALARD-blog-koláž-7.png#asset:7127:contentImage

Potisk látky u dalšího českého výrobce trval 3 týdny a stejnou dobu strávili naši krejčí u strojů, kde proměnili nabrané míry do hotových košil. Jakmile jsme měli v ruce první verzi košil, vydali jsme se znovu do Ostravy a s každým doladili poslední detaily.

raynet5.jpg#asset:7113:contentImage

Látka na košili je stejná pro všechny, detaily jsme každému přizpůsobili podle jeho přání. Vybírat můžete z několika druhů límečků, manžet i zapínání.

GALARD-blog-koláž-4.png#asset:7124:contentImage

Hotové košile obléklo vedení a několik obchodníků měsíc a půl po první schůzce. „Standardní třítýdenní čekací lhůta byla v tomto případě navýšena o tisk personalizované látky i komplikaci v podobě krádeže jedné z košil. V Ostravě to naštěstí vzali sportovně a nyní už se společně bavíme představou zloděje v košili na míru,” popisuje Hoffmannová, která celou zakázku na straně GALARDu vedla.

raynet1.jpg#asset:7115:contentImage

Majitel každé z košil najde na „té své” i vyšitý monogram.

Z triček do košil a už nikdy zpátky

Na jarní produktové školení už trička zůstala ležet doma a premiéru si odbyly nové košile.

GALARD-blog-koláž-5.png#asset:7125:contentImage

raynet3.jpg#asset:7117:contentImage

Honza Panuš, který s nápadem přišel, nosí košili nejen na schůzky, ale také školení a konference.

Bezděky se také košile staly 2v1 – vedle své hlavní funkce slouží také jako icebreaker při konverzaci s klienty, které obvykle překvapí, že se modré puntíky zblízka mění ve firemní logo. Vedle obchodníků a vedení se nových košil možná brzy dočkají i další členové týmu. Od štůčku zbylé látky je totiž už jen krok k novému šatníku pánů i dam.

Na svá původní trička s nápisem „Keep calm and use RAYNET“ vývojáři jen tak nezanevřou – přeci jen je odlehčený styl jejich nátuře nejbližší. Díky košilím na míru však už mají alternativu vhodnou na veřejné akce a důležité byznysové schůzky. Elegantnější než původní trička, stejně hravá a plná jejich firemní DNA.

GALARD-blog-koláž-8.png#asset:7128:contentImage

Toužíte-li i vy po novém firemním dresscode, neváhejte nás kontaktovat.